عکس جدید توپ

نگاره: ‏درسته؟‏

 

نگاره: ‏راز فریاد های بروس لی‏

 

نگاره: ‏من که خیلی حال کردم!شما چی؟‏

 

 

پیج نیس این که!

ارکونده یعنی

منتظر نظرات گرم شما هستیم

فراموش نکنید فقط خصوصی

دلیلشم در پست های قبل گفتم


www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نمینویسم! که کلمات راآلوده نکنم به گناه،گناهی که ازآن من است، نمینویسم تاسکوت رابیاموزم، تااحساساتم


رامحبوس کنم! نخوانی، ندانی، که چه میگذرد این روزها برمن، میخندم تایادم بماندتظاهر بهترین کاراست، تایادم نرودکه


دیگران مراخندان میخواهند، تایادم بماندمن دیگرآدم سابق نیستم، روزهای زیادیست که شکسته ام!تاب نیاوردند


رفتند، واین منم! همان آرام دلتنگی که دلش مدام شورمیزند، بگذار ننویسم، نگویم...!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:کرکره خنده,دل درد,فیس بوک,سرگرمی,تفریح,مدیریت,مهرداد,خنده,سیاسی,اجتماعی,عکس,ترول,جک, | 1:30 | نویسنده : دکتر مهرداد |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده